|
Gruppe nr.
|
|
|
Gruppemedlemmer
|
Majbrit,
Anne, Line og Emma
|
|
Ambitionsniveau og målsætning
|
En
god rapport med tilhørende godt produkt. Ud over det et godt samarbejde i
gruppen. En god karakter.
|
|
Forventninger
• Sig selv
• Gruppen
|
Majbrit:
Jeg laver hvad der er aftalt og hjælper til hvor der er brug for det. Samt
kommer med inputs. Sammen med gruppen får lavet et perfekt projekt. At vi
supplere hinanden.
Anne:
Jeg bidrager med alt jeg har at byde på. Jeg vil være med til at skabe et
godt miljø i gruppen. Vi får lavet et godt produkt i gruppen og kan hjælpe
hinanden.
Emma:
Jeg vil bidrage med alt jeg kan og jeg vil overholde aftaler. At gruppen
samarbejder om et godt produkt og kan hjælpe hinanden, når det er svært.
Line:
Jeg håber at vi kan samarbejde om et godt produkt og at det forløber uden for
mange diskussion. At jeg bruge at den tid der er nødvendig og tage sin del af
arbejdet, holder aftaler.
|
|
Andre forpligtelser og interesser
|
Det
forventes at alle holder aftaler og laver sin lektier.
|
|
Læringsmål
• Projektoplægget
• Personlige læringsmål
|
Et godt
forløb, med et gennemført produkt og en god rapport.
|
|
Rammer og redskaber
• Referater
• Dagbog
• Planer
• ItsLearning
Mappe / Dropbox…
|
Kildeliste
i drev
Poplet
Tidskema/plan
Logbog
Blanche
|
|
Forpligtelser og ansvarsfordeling
• Individuelt ansvar ift. gruppen
• Gruppens
ansvar ift. den enkelte
• Indbyrdes
ansvar mellem gruppemedlemmerne
• Fordeling
af særlige funktioner
|
Alle
holder aftaler, sørger for at møde op (så vidt muligt) og lave lektier.
Gruppen har et ansvar for at alle laver noget.
Alle
hjælpe til med alle opgaver. Hvis nogen er syg, sørger personen for at sende
det der er nødvendigt.
|
|
Evaluering – hvordan og hvornår
|
Vi
evaluere i starten af timen og samler op sidst på timen.
|
|
Hvad gør vi hvis én ikke lever op til
forventningerne
• Støttemuligheder
• Sanktioner
|
Vi
snakker med personen og hjælper dem videre.
Hvis
der er megen uenighed, er der demokrati.
|
Gruppekontrakt
Abonner på:
Kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar